Järgnevalt on lühidalt toodud sammud, mis tuleb teha programmi kasutuselevõtul, ning sammud, mida tuleb igakuiselt korrata.
Sammud palgaarvestuse seadistamiseks
Loo kasutajakonto – registreerige end www.merit.ee lehel kasutajaks.
Lisa ettevõte – sisestage ettevõtte andmed ja määrake üldine palgapäev.
Lisa töötajad – importige töötajate andmed töötamise registrist või sisestage käsitsi.
Täienda profiil – lisage töötajate maksuvaba tulu avaldused, maksuresidentsuse määrangud ja muud vajalikud andmed.
Vormista lepingud – sisestage töötajate lepingud ja palgakokkulepped.
Arvuta tasud – programm arvestab põhipalgad lepingus kirjeldatud palgakokkulepete järgi. Vajadusel lisage lisatasud, töökatkestused ja kinnipidamised.
Tee väljamaksed – kinnitage töötasud ja koostage maksekorraldused.
Esita TSD – saatke deklaratsioon Maksu- ja Tolliametisse.
Koosta palgakanne – saatke palgakanne raamatupidamisse.
💡Korda igakuiselt samme 6-9.
