Mine põhisisu juurde

Merit Palk programmiga töö alustamine

Merit Palgas piisab palgaarvestuse seadistamiseks seitsmest lihtsast sammust.

Värskendatud üle 2 kuu tagasi

Järgnevalt on lühidalt toodud sammud, mis tuleb teha programmi kasutuselevõtul, ning sammud, mida tuleb igakuiselt korrata.

Sammud palgaarvestuse seadistamiseks

  1. Loo kasutajakonto – registreerige end www.merit.ee lehel kasutajaks.

  2. Lisa ettevõte – sisestage ettevõtte andmed ja määrake üldine palgapäev.

  3. Lisa töötajad – importige töötajate andmed töötamise registrist või sisestage käsitsi.

  4. Täienda profiil – lisage töötajate maksuvaba tulu avaldused, maksuresidentsuse määrangud ja muud vajalikud andmed.

  5. Vormista lepingud – sisestage töötajate lepingud ja palgakokkulepped.

  6. Arvuta tasud – programm arvestab põhipalgad lepingus kirjeldatud palgakokkulepete järgi. Vajadusel lisage lisatasud, töökatkestused ja kinnipidamised.

  7. Tee väljamaksed – kinnitage töötasud ja koostage maksekorraldused.

  8. Esita TSD – saatke deklaratsioon Maksu- ja Tolliametisse.

  9. Koosta palgakanne – saatke palgakanne raamatupidamisse.

💡Korda igakuiselt samme 6-9.

Kas see vastas teie küsimusele?