Mine põhisisu juurde

Kliendi grupid

Aktiva Pro ja Premium paketis saad kliente jagada gruppidesse, et hallata andmeid, kasutada grupipõhiseid arvevorme, filtreerida aruandeid.

Värskendatud sel nädalal

Kliendi gruppe saab luua ja hallata menüüs Seadistused-> Dimensioonid-> Kliendi grupid.

Kliendi gruppide kasutamine võimaldab:

  • Koostada müügiga seotud aruandeid kliendi gruppide kaupa (menüüs Müük).

  • Seadistada müügihindu ja allahindlusi kliendi gruppide alusel:
    Seadistused → Üldised seadistused → Müügihinnad ja allahindlused.

Uue kliendi grupi lisamine

Uue kliendigruppi lisamiseks:

  1. Avage kliendi gruppide vaade menüüs Seadistused-> Dimensioonid-> Kliendi grupid.

  2. Klõpsake "Uus kliendi grupp" nupul.

  3. Täitke kliendi gruppi kirjeldav kliendi grupi kaart vajaliku teabega.

💡Kliendi grupi kaardil valitud püsikommentaar lisatakse automaatselt selle grupi klientide kõikidele arvetele.

Kliendi määramine kliendi gruppi

Kliendi määramiseks kliendi gruppi:

  • Avage konkreetse kliendi kliendi kaart menüüs Müük-> Klient.

  • Valige sobiv kliendi grupp rippmenüüst või valikust.

Olemasolevate kliendi gruppide haldamine

Kõik olemasolevad kliendi grupid leiate kliendi gruppide nimekirjast. Seal saate:

  • Muuta kliendigruppide andmeid (klõpsake pliiatsiikoonil).

  • Kustutada kliendigruppi (klõpsake prügikastiikoonil).

Kliendi grupi kaardil on võimalik grupp märkida "mitteaktiivseks":

  • Mitteaktiivseid gruppe ei saa määrata uutele klientidele.

  • Küll aga on võimalik koostada aruandeid ka mitteaktiivsete kliendigruppide kohta.

Arvevormi sidumine kliendi grupiga

Aktiva Pro ja Premium paketis saate:

  • Siduda erinevad arvevormid erinevate kliendi gruppidega.

  • See võimaldab kliendi gruppide kaupa kasutada unikaalseid arvekujundusi (nt erinev logo, paigutus vms).

Kas see vastas teie küsimusele?