Mine põhisisu juurde

Arhiveerimine

Merit Aktivas on võimalus eelmiste perioodide algdokumente ja põhilisi aruandeid säilitada nn arhiveerida väljaspool Merit Aktivat.

Värskendatud üle 2 nädala tagasi

Arhiveerimise leiate programmi menüüst: Finants -> Arhiveerimine.

Algdokumentideks on müügiarvete kohta koostatud PDF-d ja müügiarvetele lisatud manused; ostuarvetele lisatud manused; aruandva isiku kuluaruannetele lisatud manused; aruannete valikus on pearaamat, käibeandmik, päevaraamat, bilanss, kasumiaruanne, ostu- ja maksuvõlgnevuste aruanne, kliendivõlgnevuste aruanne, laoseisu aruanne, põhivarade koondaruanne, põhivarade nimekiri põhivara gruppide lõikes.

  • Andmeid saab salvestada kokku pakitud zip-faili ning samuti otse programmist saata e-postiga (nt ettevõtte juhile).

  • Näiteks on see hea võimalus saata ettevõtte juhtkonnale eelmise kuu aruandlus.

Aruandeid on võimalik arhiveerida kuu, kvartali ja aasta kaupa ning dokumente arhiveeritakse kande kuupäeva järgi.

Kas see vastas teie küsimusele?