Uue püsikommentaari saate lisada menüüs: Seadistused -> Üldised seadistused -> Püsikommentaarid -> "+ uus kommentaar"
Nimetus - lühike kommentaari osa. Nähtav vaid kasutajale
Kirjeldus - trükitakse kliendi arvele
Püsikommentaare saab valida kolmes kohas:
Kliendi kaardil, püsikommentaari väljale
Müügiarvel, kommentaaride lisamise juures "Lisainfo" alla
Kliendi grupile, kasutatav Premium paketis
Seadistused-> Dimensioonid -> Kliendi grupid
Kui püsikommentaar on määratud korraga mitmes kohas (nt nii kliendi kaardil kui grupis), lisatakse arvele kõik vastavad kommentaarid.
Kuidas püsikommentaare hallata?
Püsikommentaare saab muuta ja kustutada:
menüüs Seadistused → Üldised seadistused → Püsikommentaarid
Kommentaari muutmiseks klõpsake tekstiväljal
Kustutamiseks vajutage prügikasti ikooni
👉Kui muudate olemasoleva püsikommentaari teksti seadistuste menüüs, muutub see automaatselt ka kõigis kohtades, kus see kommentaar on määratud (lisatavatel arvetel, kliendi kaartidel, kliendi gruppidel).

