Mine põhisisu juurde

Püsikommentaaride kasutamine arvel ja kliendikaardil

Kasutage püsikommentaare, kui soovite korduvalt arvetel või kliendikaartidel esitada sama selgitust või lisainfot.

Värskendatud üle nädala tagasi

Uue püsikommentaari saate lisada menüüs: Seadistused -> Üldised seadistused -> Püsikommentaarid -> "+ uus kommentaar"
Nimetus - lühike kommentaari osa. Nähtav vaid kasutajale
Kirjeldus - trükitakse kliendi arvele

Püsikommentaare saab valida kolmes kohas:

  • Kliendi kaardil, püsikommentaari väljale

  • Müügiarvel, kommentaaride lisamise juures "Lisainfo" alla

  • Kliendi grupile, kasutatav Premium paketis
    Seadistused-> Dimensioonid -> Kliendi grupid

Kui püsikommentaar on määratud korraga mitmes kohas (nt nii kliendi kaardil kui grupis), lisatakse arvele kõik vastavad kommentaarid.

Kuidas püsikommentaare hallata?

Püsikommentaare saab muuta ja kustutada:

  • menüüs Seadistused → Üldised seadistused → Püsikommentaarid

    • Kommentaari muutmiseks klõpsake tekstiväljal

    • Kustutamiseks vajutage prügikasti ikooni

👉Kui muudate olemasoleva püsikommentaari teksti seadistuste menüüs, muutub see automaatselt ka kõigis kohtades, kus see kommentaar on määratud (lisatavatel arvetel, kliendi kaartidel, kliendi gruppidel).

Kas see vastas teie küsimusele?