Mine põhisisu juurde

Iseteeninduskeskkonna kasutamine

Iseteeninduses on võimalik muuta Merit Aktiva ja Merit Palk pakette ja kasutajaid

Värskendatud üle 2 kuu tagasi

Meriti Iseteeninduskeskkond on loodud teie töö lihtsustamiseks, võimaldades kiiret ja mugavat tarkvara pakettide kohandamist nii Merit Palgas kui ka Merit Aktivas.

Sisselogimine iseteeninduskeskkonda

  1. Logige sisse Merit Aktivasse või Palka

  2. Klõpsake programmi ülemises nurgas asuvale „ostukäru“ ikoonile või sisenege iseteeninduskeskkonda siit

  3. Kasutage sisselogimiseks oma Merit Tarkvara kasutajakontot ja salasõna.

Hetke paketi ülevaatamine

  • Paketi andmed: Pärast sisselogimist näete oma praeguse litsentsi üksikasju.

  • Kasutajate info: Kontrollige täisõigustega kasutajate arvu ja litsentsi kehtivusaega.

Paketi muutmine

  1. Muudatuste algatamine: Klõpsake nupule „Muuda paketti ja kasutajate arvu“.

  2. Võimaluste valimine:

    • Paketi laiendamine: Kui ettevõttesse lisandub uusi töötajaid ja vajate töötasu arvestuse jaoks suuremat paketti, valige vastav pakett

    • Kasutajate arvu suurendamine: Soovides lisada uusi täisõigustega kasutajaid, kohandage vastavat arvu.





Kas see vastas teie küsimusele?