Mine põhisisu juurde

Peakasutaja õiguste üleandmine koos tasuliste lisakasutajatega

Kuidas toimida andmebaasi peakasutaja vahetamisel, millised sammud tuleb teha õiguste üleandmiseks ja kuidas hallata tasuliste lisakasutajate litsentse pärast andmebaasi üleandmist.

Värskendatud üle nädala tagasi

Andmebaasi üleandmise põhimõtted

  • Praegune peakasutaja peab andma uuele kasutajale peakasutaja õigused.

  • Andmebaas antakse üle koos kõigi olemasolevate kasutajatega, sealhulgas:

    • tasulised lisakasutajad

    • piiratud õigustega kasutajad

  • Andmebaasi üleandmisel ei eemaldata ühtegi kasutajat automaatselt.

  • Uus peakasutaja saab ise otsustada, millised kasutajad jäävad alles ja milliste õigused tuleb muuta või eemaldada.

Andmete üle võtmine kui vanal peakasutajal olid tasulised lisakasutajad

Kui eelmisel peakasutajal oli andmebaasis tasulisi lisakasutajaid, aga uuel peakasutajal vastavaid litsentse ei ole või nende arv ei ühti tegelike kasutajate arvuga, kuvab programm järgmise teate:

„Palun kontrollige ostetud lisakasutajate litsentsi vastavust tegelikult lisatud lisakasutajate arvule. Palun tellige lisakasutajaid juurde või kustutage mitte kasutusel olevad lisakasutajad ettevõtetest.“

Sellisel juhul on kaks võimalikku lahendust:

Variant A – uus peakasutaja soovib litsentse säilitada

Kui uus peakasutaja soovib säilitada olemasolevad tasulised lisakasutajad, tuleb:

  1. Osta vastav arv lisakasutaja litsentse Merit Aktiva iseteeninduses.

  2. Pärast litsentsi ostmist jäävad kõik olemasolevad täisõigustega kasutajad aktiivseks.

Variant B – uus peakasutaja ei soovi tasulisi kasutajaid säilitada

Kui uus peakasutaja ei soovi osta lisakasutajate litsentse või soovib piirata nende õigusi:

  1. Avage menüü Töölaud → Kasutajate haldamine.

  2. Määrake, kes ja millise juurdepääsuga saab ettevõtte andmetele ligi.

Kasutajate haldamine ja õiguste muutmine

Ilma litsentsita täisõigustega kasutaja kuvatakse kasutajate haldamise vaates punase värviga (parempoolses jaotuses).

Klõpsates kasutaja nimel näete vasakul ettevõtete nimekirja, kus on kirjas tema õigused iga ettevõtte kohta.

Kasutaja õiguste muutmine:

  1. Klõpsake ettevõtte nimekirjas nuppu „Kasutajate õiguste määramine“.

  2. Märkige kasutaja „Piiratud õigustega kasutajaks“.

Kasutaja kustutamine:

  1. Klõpsake ettevõtte nimekirjas nuppu „Eemalda kasutaja“.

  2. Kinnitamiseks valige „Jah“.

💡Neid muudatusi tuleb teha iga ettevõtte puhul eraldi, mis on kuvatud vasakpoolses menüüs Ettevõtete nimekiri.

Muudatuste jõustumine

Pärast kasutajaõiguste muutmist või kustutamist tuleb muudatused kinnitada:

  1. Avage Kasutajaprofiil → Logi välja.

  2. Logige programmi uuesti sisse, et muudatused rakenduksid.

Kas see vastas teie küsimusele?